Întrebări frecvente
Am răspuns deja la cele mai multe subiecte
Răspunsuri
Comenzi & livrare
Adaugă produsele dorite în coș și mergi la Finalizare comandă. Completează datele de livrare, alege metoda de plată și confirmă comanda. Vei primi un email de confirmare cu toate detaliile.
Acceptăm următoarele metode de plată:
💳 Card bancar (Visa, Mastercard) – tranzacție securizată 3D Secure
💰 Ramburs (plătești cash la livrare)
🔄 Transfer bancar (comanda se procesează după confirmarea plății)
Livrarea durează în general:
- 24-48h pentru comenzile plasate în zilele lucrătoare
- 3-5 zile pentru localități mai îndepărtate
- În perioade aglomerate (ex: Black Friday, sărbători), livrarea poate dura mai mult.
Poți verifica statusul comenzii din contul tău sau prin e-mail-ul de confirmare. Dacă ai întrebări, ne poți contacta la 0752 511 999 sau la adresa de mail suport@alfa-oculus.ro
Dacă dorești să modifici sau să anulezi o comandă, contactează-ne cât mai repede. Odată ce comanda a fost procesată, nu mai poate fi anulată/modificată.
Dacă au trecut mai mult de 7 zile lucrătoare și nu ai primit coletul, te rugăm să ne contactezi pentru verificarea statusului livrării.
Răspunsuri
Retur & schimb produse
Poți returna un produs în 14 de zile de la primirea comenzii, dacă acesta este în stare nouă, nefolosit și în ambalajul original.
Pentru a efectua returul, contactați-ne la 0752 511 999.
Costul transportului pentru retur este suportat de client, cu excepția cazurilor în care produsul este defect sau livrat greșit.
Dacă ai comandat un produs și vrei să-l schimbi cu altă variantă/mărime, contactează-ne și te vom ajuta cu procesul de schimb.
Rambursarea banilor se face în 14 zile lucrătoare de la primirea și verificarea produsului returnat. Vei primi suma înapoi în aceeași metodă de plată folosită la comandă.
Dacă ai primit un produs greșit sau defect, contactează-ne în 48 de ore de la primirea comenzii și vom înlocui produsul fără costuri suplimentare.